A Pénzügyi Iroda feladata az Önkormányzat költségvetésével és pénzgazdálkodásával kapcsolatos döntés előkészítés és operatív végrehajtás. Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatala és intézményei pénzügyi folyamatainak koordinálása, számviteli és könyvviteli nyilvántartása. Vagyongazdálkodási feladatok végrehajtása, kötelezettségvállalások vezetése. Személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.
Ügyfélfogadás és házi pénztár:
Hétfő: 13.00-17.30Szerda: 8.45-11.45 és 13.00-15.30Péntek: 8.45-11.30
Pénzügyi Iroda munkatársai:
Gál Judit |
pénzügyi irodavezető |
23/555-534 |
Hetey Ágnes | kontírozó könyvelő | 23/555-531 |
Györki Emese | kontírozó könyvelő | 23/555-538 |
Illés József | főkönyvi könyvelő | |
Imréné Bánhegyi Klára | könyvelő | |
Kozel Dorottya | pénzügyi előadó | 23/555-531 |
Közzététel:
5millió feletti szerződések 2004.01.01-től 2012.06.30-ig
Pénzügyi iroda feladatai:
a) Képviselő testületi- és bizottsági előterjesztések, rendelet-tervezetek készítése
- éves költségvetés
- költségvetés módosítása
- költségvetési koncepció készítése
- oktatási-, nevelési intézményeknél alkalmazandó étkezési térítési díjak megállapításához- tervezet készítése
- féléves -, éves költségvetési beszámolók előterjesztéseinek elkészítése
b) Vagyongazdálkodás
-vagyonkataszterrel kapcsolatos önkormányzati feladatok
-ingatlan nyilvántartási bejegyzésekkel kapcsolatos ügyintézés
-lakás és nem lakás céljára szolgáló bérleti szerződések analitikus nyilvántartása, számlázás, hátralékról értesítés kiadása
c) Pénzügyi és számviteli feladatok
-előirányzat nyilvántartás vezetése
-bank és pénztár forgalom bonyolítása, könyvelése
-szerződések, szállítói és analitikus nyilvántartások vezetése
-számlázás
-intézményi kifizetések számfejtése
d) Ügyfelekkel folytatott ügyintézés
- helyi támogatások (telek és lakáskölcsön, non-profit szervezetek támogatása), ehhez kapcsolódó pénzügyi ügyintézés (analitikus nyilvántartás vezetése a folyósított támogatásról és a befizetett törlesztő részletekről)
- közmű fejlesztési hozzájárulással kapcsolatos pénzügyi ügyintézés (befizetések nyilvántartása, ügyfél kérésére igazolás kiadása, közműtámogatás visszaigénylése
- közterület használati megállapodásokkal kapcsolatos pénzügyi ügyintézés (analitikus nyilvántartás, számlázás, hátralékról az értesítések kiküldése)
-pénztári ki- és befizetések (segélyek, előlegek, hirdetési díj, közterület használati díj)